woensdag 23 februari 2011

Klonen

Ik heb het al verschillende keren gezegd, en nu zal ik het ook nog eens schrijven: ik heb een kloon nodig. En als we dan toch ethisch onverantwoord bezig zijn, doe mij er maar meteen een stuk of vier.

Eentje om de hele tijd met Minimossel bezig te zijn, of om er een oogje op te houden. Meneertje is flink verkouden en weigert daarenboven om overdag een dutje te doen. Waardoor hij moe is. En hangerig. En ongewenst gedrag vertoont: met dingen gooien, Garnaal pijn doen, als een wildeman door het huis rennen, en de allernieuwste favoriete bezigheid: toetsen van een toetsenbord plukken als er even iemand niet op hem let. En dan bij voorkeur bij mama's nieuwe laptop. Zucht.

De tweede kloon zou nuttig zijn voor Garnaal. Voor de borstvoeding, gewoon om hem te dragen of om hem een handje te geven bij het stappen (zonder handje stappen vindt Garnaal nog erg moeilijk, maar hij werkt eraan). Deze kloon zou ook 's nachts altijd paraat moeten staan. Zonder fout.

De derde versie van mezelf zou ik inzetten om het achterstallige werk in te halen, zowel professioneel gezien als op huishoudelijk gebied. Ze zou haar handen vol hebben.

En de vierde kloon zou misschien mijn sociale leven wat kunnen aanzwengelen. Ze mag rustig uitgaan met mijn liefste vrienden, als ze zich maar verontschuldigt omdat het zo lang geleden is. En ze mag ook deze blog up-to-date houden.

En zelf ga ik slapen, slapen, slapen. En wat tijd maken voor Mosselman. Het is echt nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten